بازیCall OfDuty Advanced Warfare
8%
تخفیف

بازیCall OfDuty Advanced Warfare : XBOX360

45,000 تومان
8%
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • آماده ارسال از انبار

ضمانت برگشت

پرداخت درمحل

تحویل اکسپرس

تضمین بهترین قیمت

پشتیبانی 24 ساعته

توضیحات

بازیCall OfDuty Advanced Warfare :

بازیCall OfDuty Advanced Warfare (ندای وظیفه: جنگاوری پیشرفته) یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص و اکشن میباشد. این بازی هیجان انگیز در سال 2014 میلادی توسط شرکت Activision برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شده است .بازی Call of Duty Advanced Warfare یازدهمین نسخه رسمی از سری بازی های کالاف دیوتی میباشد.داستان ان در اینده رخ میدهد و از سلاح های مدرن در بازی استفاده شده است.

داستان بازی:

بازیCall OfDuty Advanced Warfare در آینده ی صورت می گیرد که در آن تکنولوژی در کنار تاکتیک های نظامی کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است. در چشم اندازی که تیم سازنده از آینده ی دنیا داشته است .نیرو های نظامی خصوصی یا به عبارت دیگر PMC ها نقش اصلی را در میدان های نبرد ایفا می کنند . مرز و حدودی برای آن ها وجود ندارد و می توانند مرز های کشور ها و قوانین جنگ را از نو بازنویسی کنند. Jonathan Irons موسس و مدیر کل بزرگ ترین این شرکت ها که Atlas نام دارد، در مرکز این شرکت ها قرار گرفته و به نوعی سردمدار آن ها است.

تجهیزات نظامی جدیدی که در بازی وجود دارد. از جمله پوشش های قدرتمند باعث این شده است که آمادگی سربازان بسیار بالا باشد و آن ها بتوانند وارد جنگ های مرگبار شوند و با کمترین صدمه به پیروزی برسند. معرفی این ویژگی که Powerful Exoskeletons نام دارد. این امکان را به سربازان می دهد که بتوانند پرش های بسیار بلند انجمن دهند . به طور عمودی از دیوار ها بالا بروند و یا اینکه خود را نامرئی کنند. از طرف دیگر این پوشش ویژه به آن ها استفامت، آگاهی و سرعت بالاتری می دهد.

علاوه بر پیشرفت سربازان در بازیCall OfDuty Advanced Warfare شاهد جنگ افزار بسیار جدید و پیشرفته نیز خواهیم بود. فناوری های جدید در تجهیزات جنگی، سلاح های قدرتمند و تجهیزات جدیدی چون Hoverbike نیز در بازی وجود دارند.

بازیکنان می توانند با افزایش مهارت خود در مراحل و باز کردن کلاس های بیشتر قدرت اسحه های خود و همچنین مهماتشان را افزایش دهند .اسلحه های خود را کاملا پویا کنند. از سوی دیگر بازی از لحاظ میدانی آزادی تاکتیکی بی سابقه ای را ارایه می دهد .

 

برای اطلاعات بیشتر به اینستاگرام کالادوست مراجعه فرمایید.

همچنین شما می توانید جهت مشاهده پیشنهاد کالادوست به شما عزیزان اینجا کلیک نمایید.

نقد و بررسی‌ها

0.0/5
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازیCall OfDuty Advanced Warfare : XBOX360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازیCall OfDuty Advanced Warfare : XBOX360
  • بازیCall OfDuty Advanced Warfare
  • CALL-OF-DUTY